GU_2_WEB_edited_edited.png
PER QUÈ  L'ASSOCIACIÓ?

L'Associació és el primer pas per crear una entitat que cobreixi les inquietuds i necessitats de caràcter social del col·lectiu policial que trobem a faltar.

Sempre amb la mirada posada en la creació de La Fundació Jordi Farré, l'Associació ens permet treballar dintre de les limitacions que tenim en la posada en marxa d'aquest projecte, les limitacions econòmiques i falta de recursos humans.

La limitació econòmica no ens permet actuar com a Fundació, que seria la situació ideal per assolir els nostres objectius. És per aquest motiu que l'Associació treballa des d'un primer moment per consolidar-se econòmicament a través de totes aquelles persones que vulguin col·laborar amb l'entitat, ja sigui a través de l'associació i de la participació econòmica. També el patrocini o col·laboracions d'altres entitats interessades en el nostre projecte ens ajuden a avançar.
Paral·lelament, fem iniciatives promocionals que ens permetin ingressos que van destinats directament a la finançament del projecte.

Per altra banda, des de l'Associació estem oberts a totes les participacions i col·laboracions intel·lectuals.
Totes aquelles persones que vulguin fer aportacions seran benvingudes, alhora que les seves idees i iniciatives es tindran sempre en consideració per interès del col·lectiu.

L'ASSOCIACIÓ

LA FUNDACIÓ
En record, estima i respecte al  Jordi volem crear la Fundació Jordi Farré, entitat que perseguirà l'interès general i comú del col·lectiu, igual que l'Associació ja ho està fent.

El motiu i l'interès de crear una fundació és causat per les condicions ideals (fiscals i de reconeixement social) d'aquest tipus d'entitats per treballar en l'àmbit social, solidari i d'ajuda que és el que perseguim.

La Fundació és el que més ens beneficia a l'hora del finançament dels projectes que volem desenvolupar, essent una entitat atractiva per a tot aquell que vulgui col·laborar amb nosaltres o per a totes les entitats que vulguin participar econòmicament o ser patrocinadors.