GU_2_WEB_edited_edited.png

PER QUÈ  L'ASSOCIACIÓ?

Sempre amb la mirada posada en la creació de La Fundació Jordi Farré, l'Associació és la plataforma administrativa que ens permet treballar en els nostres projectes i objectius.

Treballem per consolidar-nos econòmicament a través de totes aquelles persones que vulguin col·laborar amb l'entitat, per associació o per patrocini econòmic.

Alhora, portem a terme iniciatives que ens permetin financiar l'entitat o participar solidàriament amb el nostre entorn.

L'Associació també vol tenir present el col·lectiu, i estem oberts a totes les participacions, col·laboracions i aportacions.
Totes aquelles persones que vulguin fer aportacions intel·lectuals seran benvingudes, alhora que les seves idees i iniciatives es tindran sempre en consideració.

Arribat el moment de consolidació econòmica i com a entitat, farem la migració a Fundació Policial.