MID

INICI

TR%C3%80NSIT_WEB_edited.png

CERTAMEN FOTOGRÀFIC MAIG 2022

El Certamen és una activitat cultural i participativa, promocional de l'entitat i oberta a tota aquella persona, membre o no del col·lectiu policial.

La temàtica del document ha de ser policial i ha de respectar en tot moment les bases del certamen.

Per participar:

- SEGUEIX el nostre perfil Instagram

- Comenta el nostre post del CERTAMEN etiquetant a dues persones.

- Participa amb UNA FoTOGRAFIA on estiguem etiquetats o presenta la teva foto per correu electrònic a info@fundaciojordifarre.org.

l'ÚNIC GUANYADOR DEL CERTAMEN REBRÀ UNES BOTES TÀCTIQUES CRISPI S.W.A.T. URBAN GTX

@FUNDACIOJORDIFARRE

BASES DEL CERTAMEN

- El certamen està obert a qualsevol persona que vulgui participar sota els paràmetres que es descriuen a continuació, implicant l'anul·lació del participant i el document presentat en cas d'incompliment de les bases que el regulen.

- El documents presentats han de ser originals.

- En cap cas han de ser documents ofensius o que no siguin respectuosos amb l'entorn o context social.

- Han de ser documents de temàtica policial o que incloguin elements d'aquest àmbit.

- Els participants, en presentar els documents fotogràfics, permeten a l'Associació Pro-Fundació Jordi Farré fer públics aquests documents a través de les seves plataformes de comunicació.

- L'Associació es reserva el dret a poder fer ús dels documents presentats pels participants en un futur per a activitats promocionals i esdeveniments que l'entitat realitzi.

L'Associació Pro-Fundació Jordi Farré en cap cas facilitarà a cap altre entitat o tercer accés o còpia dels documents presentats sense prèvia autorització de l'autor.