AVANTATGES I PROMOCIONS SOCIS

Què implica ser soci de l'enti

Ser soci de l'Associació Pro-Fundació Jordi Farré implica compromís amb aquest projecte.

Aquest compromís és bi-direccional, i és per aquest motiu que mirem pels membres de la nostra entitat.

A continuació facilitem els avantatges i promocions dels que et pots beneficiar per ser membre de la nostra entitat.

10% de descompte en LLOGUER DE VEHICLES i COMPRA DE productes de Servei Integral del Caravaning.

Aquesta empresa de llarg recorregut i experiència en el món del caravaning dóna un servei excel·lent als nostres socis. Alhora, aplica un 10% de descompte en LLOGUER DE VEHICLES I ADQUISICIÓ DE PRODUCTES EN EL MÓN DEL CARAVANING.

Per gaudir de la promoció contacta via mail amb grup SIC a la següent adreça de correu electrònic.(INFO@GRUPSIC.COM)

WECOPACADEMIA_GENER 2024_PROMO WEB.jpg

OFERTA PERMANENT PER A SOCIS

20% de descompte EN FORMACIONS de la web de WECOPACADEMIA.

MATRÍCULA GRATÏTA en PREPARACIONS PER A OPOSICIONS per a socis i familiars de socis.

Podeu trobar més informació a la pàgina web de WECOPACADEMIA.

WWW.WECOPACADEMIA.COM