Diapositiva1_edited.jpg

SORTIDA EN MOTO

31 DE MAIG DE 2022

logo-heroes.jpg
ASSOCIACIO_FUNDACI%C3%83%C2%93_JORDI_FARR%C3%83%C2%89_2020_DAURAT_DEFINITIU_edited.jpg

Inscripció solidaria amb la inicitiva
pOLICIAS X LOS VALIENTES

16€ SOCIS

4 EUROS DE LA INSCRIPCIÓ DESTINATS A LA INICITIVA "POLICIAS X LOS VALIENTES"

iNSCRIPCIONS A:
INFO@FUNDACIOJORDIFARRE.ORG

MOTOS TERRASSA.png
SORTIDA EN MOTOCICLETA DE L'ASSOCIACIÓ

L'activitat tindrà lloc el dimarts 31 de maig de 2022 amb la següent cronologia prevista (HORARIS APROXIMATS):

• 09:00 sortida des de Terrassa - Benzinera Q8 de la carretera BV-1221.

• Recorregut per carreteres de les comarques del Vallès Occidental i Oriental.

• 11:00 arribada a Sant fruitós de bages - esmorzar a "l'abadia del pont vell".
    aquí farem un esmorzar de forquilla. la descripció del menú la teniu més avall.
    i PER AMENITZAR L'ESMORZAR, farem un sorteig DE MATERIAL DE L'EMPRESA COL.LABORADORA AMB LA SORTIDA, MOTOS TERRASSA.
       des de la iniciativa "policias x los valientes" es farà entrega dels "leucos" corresponents per la                     participació solidària de la inscripció.
  • 12:30 inici segona part del recorregut per carreteres del bages i baix llobregat.

• 14:30 arribada a terrassa i fi de l'activitat.

mapa.jpg
MENU.jpg