Ertzaintza-Trafico_WEB_edited_edited.png

Per poder assolir els objectius descrits en els apartats anteriors un correcte finançament és bàsic.

Parlem que el primer propòsit de l'Associació és crear la Fundació Jordi Farré, i per aconseguir aquest primer punt és necessari un fons econòmic inicial de 30.000 euros.
Paral·lelament a la recaptació d'aquest saldo inicial s'han de gestionar despeses derivades de l'activitat de l'Associació.

Per aquest motiu volem que la gestió sigui transparent, i que en tot moment qualsevol persona interessada a participar del projecte pugui saber com es gestiona la seva quota, donatiu, participació o patrocini.

Les persones que gestionem aquest projecte som professionals en actiu, companys directes del Jordi, i som els primers interessats que el projecte sigui exitós gestionant de forma adequada i transparent l'economia de l'entitat.

A continuació exposem les vies de finançament de l'entitat:

- MEMBRES I DONACIONS DE PARTICULARS

- PATROCINADORS I PATRONS