LOGO_SIC.png
LOGO GAMS WEB_edited.jpg
Ancla 1
PRESENTACIÓ
Benvinguts a la 2a sortida motorista de l'Associació, que en aquesta edició vol promoure la VISUALITZACIÓ I PREVENCIÓ DEL SUÏCIDI POLICIAL.

L'activitat es desenvoluparà el dia 17 d'octubre, amb un recorregut que tindrà sortida al municipi de Sabadell a les 09:00 hores i recorregut de 300 quilòmetres.
Gaudirem d'un esmorzar (inclòs al preu de la inscripció) i tindrem sorteig d'articles cedits o patrocinats pels nostres col·laboradors, entre els que destaquem UNA ESCAPADA EN VEHICLE AUTOCARAVANA, SMARTBOX en parella, ARTICLES DE MOTOCICLISME...
Tots els beneficis aniran destinats al pla de prevenció del suïcidi policial de l'Associació Pro-Fundació Jordi Farré.
kindpng_1876830.png

20€/persona

(16€ SOCIS)

eLS BENEFICIS DE LA INSCRIPCIÓ ANIRAN DESTINATS A L'ENTITAT I EL SEU PLA D'ACCIÓ EN LA PREVENCIÓ DEL SUÏCIDI POLICIAL